Inloggen
Nog niet geregistreerd? Schrijf nu in
Matcht jobs en talent
Izegem

Administratief medewerker aankoop

A-vaca

Functie omschrijving

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven administratief medewerker om het aankoopteam bij onze klant te versterken. Ben jij gepassioneerd door inkoopprocessen binnen een organisatie? Wil jij bijdragen aan een optimaal voorraadbeheer? Hou je ervan administratieve ondersteuning te bieden? Dan zijn wij op zoek naar jou! We zoeken een administratief purchase officer die elke uitdaging met enthousiasme aangaat.

Jouw takenpakket:

  • Je plaatst bestellingen bij leveranciers voor jouw toegewezen productgroepen en volgt de verkoop van het assortiment om een optimaal voorraadbeheer te garanderen. Overleg met andere vestigingen is hierbij essentieel. Je ontvangt binnenkomende goederen en zorgt ervoor dat deze in perfecte staat worden opgeslagen.
  • Daarnaast stel je pickinglijsten op en stuurt deze naar het magazijn. Je controleert leverdata, laattijdige leveringen, prijzen, aankoopfacturen en creditnota's, waarbij je elk detail nauwlettend in de gaten houdt. Je reageert snel op vragen en problemen.
  • Je ondersteunt het salesteam door prijslijsten op te stellen en te onderhouden. Daarnaast communiceer je met verschillende afdelingen binnen de organisatie over beschikbaarheid, levertermijnen en prijzen. Indien een collega afwezig is, bied je graag je hulp aan.

Gewenst profiel

  • Je hebt een bachelordiploma in een economische richting of kunt gelijkwaardige ervaring aantonen.
  • Je kunt je snel aanpassen aan een ERP-systeem; als je ervaring hebt met Business Central, is dat een plus.
  • Je beheerst het Frans of Engels goed en Excel kent voor jou geen geheimen.
  • Je valt op door je gedrevenheid, glimlach en optimisme.
  • Je haalt energie uit samenwerking met collega's en bent een echte teamspeler.
  • Daarnaast ben je uitstekend in multitasking en sterk met cijfers en administratie.

Arbeidsvoorwaarden

Je mag rekenen op een marktconform loonpakket inclusief extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en groepsverzekering.
Je werkt in een 40u week, wat ervoor zorgt dat je 12 extra verlofdagen hebt.
Je komt terecht in een hecht team van collega's waar een open en constructieve communicatie centraal staat.
Bij opstart wordt er een opleidingsplan op maat voorzien en word je ondersteund door ervaren collega's.
Je zal werken in een familiale bedrijfssfeer waar collegialiteit en teamspirit essentieel zijn.

Locatie

Izegem

Publicatiedatum

11.10.2024

Contactpersoon

Succesjobs

Deel deze vacature
Maak jobalert
Meer details
Match criteria
  • Roeselare, Izegem
  • Fulltime
  • Aankoop
  • Administratief
  • Commerciële binnendienst

Ben je klaar voor onze frisse, dynamische aanpak? Bel ons!

Onze klanten
Succes BV gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.