Izegem
Administratief medewerker aankoop
A-vaca
Functie omschrijving
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven administratief medewerker om het aankoopteam bij onze klant te versterken. Ben jij gepassioneerd door inkoopprocessen binnen een organisatie? Wil jij bijdragen aan een optimaal voorraadbeheer? Hou je ervan administratieve ondersteuning te bieden? Dan zijn wij op zoek naar jou! We zoeken een administratief purchase officer die elke uitdaging met enthousiasme aangaat.
Jouw takenpakket:
- Je plaatst bestellingen bij leveranciers voor jouw toegewezen productgroepen en volgt de verkoop van het assortiment om een optimaal voorraadbeheer te garanderen. Overleg met andere vestigingen is hierbij essentieel. Je ontvangt binnenkomende goederen en zorgt ervoor dat deze in perfecte staat worden opgeslagen.
- Daarnaast stel je pickinglijsten op en stuurt deze naar het magazijn. Je controleert leverdata, laattijdige leveringen, prijzen, aankoopfacturen en creditnota's, waarbij je elk detail nauwlettend in de gaten houdt. Je reageert snel op vragen en problemen.
- Je ondersteunt het salesteam door prijslijsten op te stellen en te onderhouden. Daarnaast communiceer je met verschillende afdelingen binnen de organisatie over beschikbaarheid, levertermijnen en prijzen. Indien een collega afwezig is, bied je graag je hulp aan.
Gewenst profiel
- Je hebt een bachelordiploma in een economische richting of kunt gelijkwaardige ervaring aantonen.
- Je kunt je snel aanpassen aan een ERP-systeem; als je ervaring hebt met Business Central, is dat een plus.
- Je beheerst het Frans of Engels goed en Excel kent voor jou geen geheimen.
- Je valt op door je gedrevenheid, glimlach en optimisme.
- Je haalt energie uit samenwerking met collega's en bent een echte teamspeler.
- Daarnaast ben je uitstekend in multitasking en sterk met cijfers en administratie.
Arbeidsvoorwaarden
Je mag rekenen op een marktconform loonpakket inclusief extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en groepsverzekering.
Je werkt in een 40u week, wat ervoor zorgt dat je 12 extra verlofdagen hebt.
Je komt terecht in een hecht team van collega's waar een open en constructieve communicatie centraal staat.
Bij opstart wordt er een opleidingsplan op maat voorzien en word je ondersteund door ervaren collega's.
Je zal werken in een familiale bedrijfssfeer waar collegialiteit en teamspirit essentieel zijn.
Je werkt in een 40u week, wat ervoor zorgt dat je 12 extra verlofdagen hebt.
Je komt terecht in een hecht team van collega's waar een open en constructieve communicatie centraal staat.
Bij opstart wordt er een opleidingsplan op maat voorzien en word je ondersteund door ervaren collega's.
Je zal werken in een familiale bedrijfssfeer waar collegialiteit en teamspirit essentieel zijn.
Locatie
Izegem
Publicatiedatum
11.10.2024
Contactpersoon
Succesjobs
Deel deze vacature
Meer details
Match criteria
- Roeselare, Izegem
- Fulltime
- Aankoop
- Administratief
- Commerciële binnendienst
Bezoekers van deze pagina bekeken ook deze banen: