Softwaresupport met bedrijfswagen
Functie omschrijving
Je registreert alle klantenaanvragen nauwkeurig in het issue tracking systeem.
Met jouw analytisch vermogen maak je een eerste inschatting van de problemen, eenvoudige vragen weet je onmiddellijk op te lossen door de klant advies te geven of de systeemconfiguratie aan te passen.
Na verloop van tijd en dankzij jouw groeiende kennis los je ook de meer complexe problemen op.
Gewenst profiel
Voor deze functie beschik je over een bachelordiploma of ben je gelijkwaardig door jouw ervaring.
Je beschikt over ervaring in 'software support', waarbij je gebruikers professioneel ondersteunt, én in het begeleiden van de 'onboarding van softwareprojecten', waarin je zorgt voor een vlotte implementatie en een succesvolle start.
Problemen ga je grondig analyseren om daarna de klant een oplossing te kunnen aanbieden.
Je bent een teamplayer, maar weet jouw werk ook op een autonome manier te organiseren en de juiste prioriteiten te stellen.
Je bent communicatief sterk en kunt je naast het Nederlands ook uitdrukken in het Frans.
Verder ben je stressbestendig en registreer je alle informatie nauwkeurig in ERP.
Arbeidsvoorwaarden
Je komt terecht in een hechte, dynamische, familiale en financieel gezonde onderneming.
Naast een aangename werkomgeving krijg je de kans om zowel autonoom als in teamverband te werken.
Om een goede work-life balance te voorzien krijg je de mogelijkheid om na jouw opleidingsperiode 2 dagen per week van thuis te werken.
Je werkt 39 uren per week, waardoor je 6 extra verlofdagen krijgt, starten doe je om 8u of 8u30 met een pauze van 30 min of 1 uur en verlof neem je naar keuze in overleg met de collega’s.
Er wordt een interessant loon aangeboden, aangevuld met een bedrijfswagen, maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, niet recurrente bonus en een cafetariaplan (extra verlof, upgrade wagen, fietslease, …).
Locatie
Publicatiedatum
Contactpersoon
- Kortrijk
- Fulltime
- Commerciële binnendienst
- Administratief
- ICT