Inloggen
Nog niet geregistreerd? Schrijf nu in
Matcht jobs en talent
Zonnebeke

Coördinator aankoop en projecten

A-vaca

Functie omschrijving

Als procurement coördinator - projectcoördinator ben je verantwoordelijk voor zowel de aankoop als het sturen van interne projecten.

Als aankoper van de grondstoffen draag je bij aan de langetermijnstrategie voor de aanvoer van de grondstoffen en neem je de leiding bij contractonderhandelingen.
Je zorgt voor een optimale afstemming tussen de aanvoer en de productievereisten wat betreft kwantiteit, kwaliteit, veiligheid en prijs.
Je bouwt en onderhoudt sterke vertrouwensrelaties met diverse externe partijen.
Je houdt de markt nauwlettend in de gaten en rapporteert hierover met gedetailleerde marktanalyses.
Je waarborgt dat de aangekochte grondstoffen voldoen aan alle regelgevingen en aan de eisen met betrekking tot volume, kwaliteit en prijs, door middel van regelmatige audits.
Je rapporteert aan de finance manager en werkt nauw samen met het expertisecentrum van de overkoepelende groep.
Je biedt ondersteuning aan de aankoopafdeling van het moederbedrijf bij het opstellen en uitwerken van contracten voor hulpgrondstoffen en verpakkingsmaterialen.
Je coördineert hierbij interne productietesten met nieuwe materialen, zoals nieuwe verpakkingen en de kwalificatie van nieuwe leveranciers, en rapporteert de resultaten aan de groep.
Je beheert de aankoopadministratie in SAP, waaronder het aanmaken van leveranciers, artikelen, prijzen, aankoopvoorwaarden en de validatie van prijzen.
Verder onderhoud je nauw contact met leveranciers over contractvoorwaarden, het oplossen van prijsverschillen en de afhandeling van klachten.

Als projectassistent word je ingezet voor het ondersteunen van andere afdelingen bij het realiseren van projecten (masterdata, kwaliteit, productie, …).

Gewenst profiel

Voor deze functie beschik je over een bachelor denkniveau en heb je een eerste werkervaring in een rol als aankoper of commerciële binnendienst.
Je bent commercieel ingesteld, werkt administratief nauwkeurig, je weet van aanpakken en neemt graag initiatief.
Met jouw sterke communicatieve vaardigheden kun je je naast het Nederlands goed uitdrukken in het Frans en het Engels.
Je bent leergierig en kunt vlot overweg met MS Office.

Arbeidsvoorwaarden

Flexibiliteit: parttime tewerkstelling waarbij je jouw uurrooster vrij kunt kiezen.
Uurrooster: 40u-week, waardoor je naast de 20 dagen verlof recht hebt op 12 extra verlofdagen, mogelijkheid tot 4/5.
Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden: naast een competitief brutoloon ontvang je maaltijd- en ecocheques, een CAO90 bonus en een individuele bonus.
Uitgebreide verzekeringen: hospitalisatieverzekering voor het hele gezin en een uitgebreide groepsverzekering.
Mobiliteit: mogelijkheid tot een salariswagen en fietslease.
Bij onze klant kies je zelf wanneer je verlof opneemt en geniet je van een werkomgeving die jouw persoonlijke en professionele groei stimuleert.

Locatie

Zonnebeke

Publicatiedatum

17.06.2024

Contactpersoon

Succesjobs

Deel deze vacature
Maak jobalert
Meer details
Match criteria
  • Roeselare, Izegem
  • Ieper, Poperinge, Wervik
  • 24 - 32 uur
  • 20 - 24 uur
  • Aankoop
  • Commerciële binnendienst
Heb je vragen?
Werk telefoon: 051 792 700
(0) 51 792 700

Ben je klaar voor onze frisse, dynamische aanpak? Bel ons!

Onze klanten
Succes BV gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.