Office manager - rechterhand zaakvoerder
Functie omschrijving
Wij zijn op zoek naar een gedreven en veelzijdige management assistant die als rechterhand van de zaakvoerder fungeert. Je bent verantwoordelijk voor het dagelijks beheer en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt. Je biedt ondersteuning op verschillende vlakken, van het operationeel tot het administratief beheer.
Takenpakket:
• Dagelijks operationeel beheer, waarbij je de zaakvoerder ontlast en zorgt voor een vlotte werking.
• Beheer van verzekeringen (aangiftes, opvolging wagenpark, gebouwen, … ).
• Ondersteuning bij de inrichting van het magazijn (offertes opvragen, opvolgen van werkzaamheden, optimalisatie voorstellen, …).
• Facility beheer, inclusief beheer van het wagenpark en rollend materieel.
• Back-up voor administratieve taken, hr-administratie en boekhouding bij drukte of afwezigheid van collega.
• Opvolgen en beheren van IFS-certificaten.
• Optimaliseren van administratieve processen (digitalisering en efficiëntieverbeteringen).
• Leveranciers zoeken voor verpakkingen en onderhandelen over prijs en levertermijnen.
• Allerhande ad-hoc problemen oplossen.
Gewenst profiel
• Je bent een echte trekker en neemt initiatief.
• Je ziet werk liggen en denkt mee over verbeteringen.
• Je bent transparant, stipt en nauwkeurig in je werk.
• Je bent bereikbaar voor klanten, collega's en leveranciers en communiceert vlot.
• Naast het Nederlands kun je je goed uitdrukken in het Frans.
• Je hebt een hands-on mentaliteit en werkt efficiënt.
• Je bent betrokken, betrouwbaar en in staat snel te schakelen in een dynamische omgeving.
• Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
• Je bent bereid om je 1x om de 2 weken naar Brussel te verplaatsen.
Arbeidsvoorwaarden
• FT of 4/5 contract, flexibele werkuren en mogelijkheid tot 1 dag thuiswerk.
• Verlof vrij te kiezen in samenspraak met collega's.
• Interessante verloning (bedrijfswagen is mogelijk), alsook de mogelijkheid om te werken op freelance basis.
Ben jij de veelzijdige rechterhand die wij zoeken? Solliciteer nu en word deel van dit dynamische team!
Locatie
Publicatiedatum
Contactpersoon
- Roeselare, Izegem
- Fulltime
- 32 - 36 uur
- Administratief
- Commerciële binnendienst
- Management assisant