Gullegem
Administratief commercieel medewerker
Functie omschrijving
Ter ondersteuning van het salesteam is onze klant op zoek naar een enthousiaste administratieve medewerker die graag in teamverband werkt.
Je bent een hands-on persoon met oog voor detail en houdt van een gevarieerd takenpakket.
Als administratief commercieel bediende bestaat jouw takenpakket uit:
• opmaken en opvolgen van offertes voor klanten.
• opstellen en bijwerken van prijslijsten.
• beantwoorden van telefoons en e-mails van klanten.
• verzorgen van productfiches en maken van stalenpakketten.
• ondersteunen van het salesteam met andere administratieve taken waar nodig.
Gewenst profiel
Als back-office medewerker beschik je over een bachelor (of gelijkwaardig door ervaring) en kun je terugblikken op een aantal jaren ervaring in een commerciële of administratieve functie.
Je bent een hands-on persoon met oog voor detail en houdt van een gevarieerd takenpakket.
Aanvullend werk je gestructureerd en ben je klantgericht.
Naast het Nederlands beschik je over een goede kennis van het Engels en heb je basiskennis van het Frans (voldoende om telefoons te kunnen beantwoorden).
Je bent een hands-on persoon met oog voor detail en houdt van een gevarieerd takenpakket.
Aanvullend werk je gestructureerd en ben je klantgericht.
Naast het Nederlands beschik je over een goede kennis van het Engels en heb je basiskennis van het Frans (voldoende om telefoons te kunnen beantwoorden).
Arbeidsvoorwaarden
Je komt terecht in een financieel gezonde en snel groeiende familiale KMO. Het familiaal ondernemerschap schept een authentieke bedrijfscultuur, waarin jouw persoonlijke vaardigheden ten volle worden gewaardeerd en tot hun recht komen. Je hebt de mogelijkheid om te groeien in verantwoordelijkheid.
Je krijgt een uitgebreide begeleiding en opleiding. Tevens maak je deel uit van een dynamisch en gemotiveerd topteam.
Jouw loon wordt aangevuld met verschillende extra legale voordelen, zoals een groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques van €8, fietslease en de mogelijkheid tot een wagen op termijn.
Je werkt 40 uur per week met 12 ADV-dagen en je hebt recht op één dag per week telewerk.
Het verlof omvat collectief verlof tussen 21 juli en 15 augustus, een week tussen Kerst en Nieuwjaar, en alle brugdagen, daarnaast kun je 6 tot 7 dagen vrij kiezen.
Je krijgt een uitgebreide begeleiding en opleiding. Tevens maak je deel uit van een dynamisch en gemotiveerd topteam.
Jouw loon wordt aangevuld met verschillende extra legale voordelen, zoals een groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques van €8, fietslease en de mogelijkheid tot een wagen op termijn.
Je werkt 40 uur per week met 12 ADV-dagen en je hebt recht op één dag per week telewerk.
Het verlof omvat collectief verlof tussen 21 juli en 15 augustus, een week tussen Kerst en Nieuwjaar, en alle brugdagen, daarnaast kun je 6 tot 7 dagen vrij kiezen.
Locatie
Gullegem
Publicatiedatum
14.11.2024
Contactpersoon
Succesjobs
Deel deze vacature
Meer details
Match criteria
- Menen, Wevelgem
- Kortrijk
- Fulltime
- Commerciële binnendienst
- Administratief
Bezoekers van deze pagina bekeken ook deze banen: