Inloggen
Nog niet geregistreerd? Schrijf nu in
Matcht jobs en talent
Roeselare

Generalistische HR Officer

A-vaca

Functie omschrijving

Ben jij een gedreven en empathische HR-professional met een passie voor employer branding en rekrutering? Als Human Recources (HR) Officer speel je een cruciale rol in het versterken van het werkgeversmerk, het aantrekken van talent en het ondersteunen van de medewerkers gedurende hun volledige carrière bij onze klant.

Met jouw proactieve en nauwkeurige aanpak draag je bij aan een positieve werkcultuur en een vlekkeloze personeelsadministratie.

Als generalistisch HR Officer ben je verantwoordelijk voor de volgende taken:

**Werkgeversmerk:**

  • Je draagt actief bij aan het versterken van de employer branding, waarbij je de waarden, cultuur en missie van onze klant uitdraagt.
  • Je zorgt voor een consistente en positieve communicatie met de medewerkers om hun betrokkenheid en tevredenheid te waarborgen.
  • Verder promoot je het bedrijf via diverse kanalen, waaronder vacatureplatformen, sociale media, jobbeurzen en evenementen.
  • Samen met het marketingteam werk je aan de versterking van hun werkgeversimago.
  • Daarnaast voer je jaarlijks een medewerkerstevredenheidsonderzoek uit, analyseer je de resultaten en stel je een plan van aanpak op om verbeteringen door te voeren.

**Selectie & Rekrutering:**

  • Je speelt een actieve rol in het rekruteringsproces voor de medewerkers, zowel nationaal als internationaal.
  • In overleg met leidinggevenden schrijf je aantrekkelijke vacatureteksten en voer je met enthousiasme de eerste kennismakingsgesprekken.

**Administratieve Ondersteuning:**

  • Je verzorgt de administratie en communicatie tijdens aanwervingen, interne doorgroei en andere stappen binnen de employee life cycle.
  • Tevens bied je ondersteuning aan jouw HR-collega’s in hun dagelijkse werkzaamheden, zoals het verwerken van prestaties, het registreren van opleidingsuren en het opstellen van documenten en contracten.
  • Je helpt ook bij de administratieve aspecten van verschillende projecten.
  • In het geval van afwezigheid van een collega fungeer je als back-up voor payroll, personeelsadministratie en als aanspreekpunt.

Gewenst profiel

  • Je beschikt over een Bachelor- of Masterdiploma, bij voorkeur met een focus op HR.
  • Je werkt nauwkeurig met data en documentatie.
  • Je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel en bent in staat om goed prioriteiten te stellen.
  • Je communiceert soepel en professioneel met collega's, sollicitanten en externe partners.
  • Je bent sociaal, empathisch en handelt discreet en integer.
  • Je neemt initiatief, hebt een hands-on mentaliteit en bent bereid anderen te ondersteunen.
  • Je beheerst de Franse en Engelse taal, zodat je effectief kunt communiceren met de internationale vertegenwoordigers en sociale partners.
  • Daarnaast heb je een goede kennis van MS Office (Outlook, Word, Excel, Teams, etc).

Arbeidsvoorwaarden

Een aantrekkelijk salarispakket, inclusief maaltijdcheques ter waarde van €7, groeps- en hospitalisatieverzekering, een niet-recurrent resultaatgebonden bonus volgens CAO90, evenals een laptop en een GSM.
Een 40-uren werkweek met 20 betaalde vakantiedagen, plus 12 ADV-dagen en extra verlofdagen van 2 dagen en 3 uren.
Een afwisselende functie waarbij je met verschillende belanghebbenden samenwerkt.
De mogelijkheid om je eigen ideeën en inbreng te delen.
Een open en prettige werkomgeving waarin het team centraal staat.
Gezellige afterworks (zoals het Bedrijfs-Café) en andere leuke evenementen, waaronder een jaarlijkse teambuildingactiviteit.
En tot slot, een geweldig HR-team!

Locatie

Roeselare

Publicatiedatum

22.11.2024

Contactpersoon

Succesjobs

Deel deze vacature
Maak jobalert
Meer details
Match criteria
  • Roeselare, Izegem
  • Fulltime
  • HR

Ben je klaar voor onze frisse, dynamische aanpak? Bel ons!

Onze klanten
Succes BV gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.