Inloggen
Nog niet geregistreerd? Schrijf nu in
Matcht jobs en talent
Roeselare

Internal sales Spaans

Functie omschrijving

Als projectleider kom je terecht in het internal sales team, waarbij je projectaanvragen analyseert die je doorkrijgt via de sales of via de klant.
Na het uitwerken van de projecten brief je de CAD tekenaar, maak je de offerte op en bezorg je die aan de klant.
De klant adviseer je verder met de beste oplossingen (rekening houdende met prijs en design).
Bij akkoord van het project verwerk je het order en stem je de planning en levering af met de collega’s van productie, je houdt de klant verder op de hoogte van de levering.
Je bent het intern aanspreekpunt en staat in voor het geven van extra informatie, technische en commerciële ondersteuning, opvolging bij wijziging van leveringen, het zoeken naar alternatieven voor transport, … .
Markttrends volg je nauw op en nieuwe ideeën geef je door aan de R&D afdeling.
Verder neem je deel aan de sales meetings, volg je in samenwerking met de accountmanager opportuniteiten op en rapporteer je in het CRM pakket.

Gewenst profiel

Voor deze functie ben je in het bezit van een bachelor of master of ben je gelijkwaardig door jouw ervaring.
Technische kennis is geen vereiste, de interesse om je te verdiepen in een technische omgeving wel.
Je bent commercieel ingesteld, bent communicatief sterk en beschikt over een vlotte kennis van het Nederlands, Engels en het Spaans (zowel gesproken als geschreven). Kennis van het Frans en / of Duits is een groot voordeel.
Op vlak van pc-vaardigheden kun je vlot overweg met MS Office en heb je reeds ervaring in een ERP omgeving (kennis Navision is een pluspunt).
Je bent organisatorisch sterk, werkt nauwkeurig en gestructureerd, je bent klantgericht, denkt oplossingsgericht en je handelt proactief.
Verder ben je flexibel, gedreven, leergierig, stressbestendig, positief ingesteld en ben je een teamplayer die eveneens autonoom kan werken.

Arbeidsvoorwaarden

Je komt terecht in een professionele en inspirerende omgeving bij een internationale marktleider die sterk investeert in zijn medewerkers, innovatieve oplossingen en vooruitstrevende technologieën. Je krijgt de kans om deel uit te maken van een dynamisch team waarin jouw persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan.
De organisatie kenmerkt zich door een informele en open werksfeer waarin communicatie, samenwerking en professionaliteit hand in hand gaan. Jouw werkplek in Roeselare is een moderne en stimulerende omgeving waar de kernwaarden – respect, passie, teamwerk en duurzaamheid – elke dag tot uiting komen.
Uurrooster van 39uur, waardoor 26 verlofdagen, 1 week collectief tussen kerst en nieuw.

Locatie

Roeselare

Publicatiedatum

26.11.2024

Contactpersoon

Succesjobs

Deel deze vacature
Maak jobalert
Meer details
Match criteria
  • Roeselare, Izegem
  • Fulltime
  • 32 - 36 uur
  • Commerciële binnendienst

Ben je klaar voor onze frisse, dynamische aanpak? Bel ons!

Onze klanten
Succes BV gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.