Inloggen
Nog niet geregistreerd? Schrijf nu in
Matcht jobs en talent
Regio Roeselare

Administratief bediende HR en boekhouding PT

Functie omschrijving

Ter vervanging van een collega die binnenkort met pensioen gaat is onze klant op zoek naar een allround administratief bediende. Je bent verantwoordelijk voor de personeelsadministratie en biedt administratieve ondersteuning aan de collega’s van de boekhouding.

Tot jouw gevarieerd takenpakket behoort:

Finance:
• opvolging van betalingen,
• registratie van onkosten van vertegenwoordigers,
• afhandeling van verkeersboetes,
• … .

Personeelsadministratie:
• registratie van de uren,
• loonadministratie in samenwerking met Liantis,
• organisatie en opvolging opleidingen,
• administratie rond routebladen,
• veiligheid en welzijn,
• beheer van dossiers van uitzendkrachten,
• facturatiecontrole voor uitzendarbeid,
• arbeidsongevallen,
• ziektedossiers,
• medische onderzoeken,
• subsidiedossiers,
• rapportages,
• onboarding,
• aanspreekpunt voor personeel,
• werkpostfiches,
• … .

Verzekeringen:
• wagenparkbeheer,
• schadegevallen,
• bestuurderskaarten,
• autokeuringen,
• beheer en opvolging van burgerlijke aansprakelijkheid en arbeidsongevallenverzekeringen,
• … .

Administratie:
• postverwerking,
• administratieve opvolging klantenbeheer,
• ondersteuning leveranciersadministratie.

Gewenst profiel

Voor deze rol beschik je over enkele jaren ervaring in boekhouding en personeelsadministratie. Je bent een aanspreekpunt voor medewerkers en straalt vertrouwen uit.
Je werkt nauwkeurig, je bent communicatief sterk en kunt goed plannen en multitasken.
Naast een uitstekende kennis van het Nederlands beschik je over een basiskennis van het Frans en Engels.

Arbeidsvoorwaarden

Een gevarieerde job binnen een sterk groeiend en familiaal bedrijf met korte communicatielijnen.
Interne opleiding en training om je verder te ontwikkelen in je functie.
Een moderne werkomgeving in een recent kantoorgebouw dat voldoet aan alle noden van deze tijd.
Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en ecocheques, groepsverzekering, fietsleasing.
extra verlofdagen (ADV).
Contract van minstens 20u (wenselijk iedere dag van 8u-12u).
Een dynamische werkplek met een filevrije omgeving.
Een goede work-life balance, met aandacht voor jouw persoonlijke behoeften.
Ondersteuning van een behulpzaam en professioneel team van Finance en HR.
De kans om in een positieve, collegiale sfeer te werken aan uitdagende projecten en een waardevolle bijdrage te leveren aan het succesverhaal.

Locatie

Regio Roeselare

Publicatiedatum

29.11.2024

Contactpersoon

Succesjobs

Deel deze vacature
Maak jobalert
Meer details
Adres
Regio Roeselare,
Match criteria
  • Roeselare, Izegem
  • 20 - 24 uur
  • HR
  • Finance
  • Administratief
  • Aankoop
Bezoekers die op deze vacature hebben gereageerd, solliciteerden ook op deze vacatures:

Ben je klaar voor onze frisse, dynamische aanpak? Bel ons!

Onze klanten
Succes BV gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.